Dzień dobry, W związku z czasowym zawieszeniem zajęć
dydaktyczno- wychowawczych w szkole przesyłam zakres materiału do opanowania w
ramach pracy w domu.
Proszę o powtarzanie do testu z rozdziału 4. Na co zwrócić uwagę
dzieci mają wklejone do zeszytu.
Zadania do wykonania w zeszycie
( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 16 marca 2020r.
·
Przepisz do zeszytu i naucz się: Lesson Subject: Buckingham palace
·
Ex.1,p.48 ( z podręcznika CD.1.51) Posłuchaj informacji o pałacu Buckingham w Anglii.
·
Obejrzyj filmik o pałacu: https://www.youtube.com/watch?v=lfLSshup0pQ
i zrób plakat przedstawiający najważniejsze informacje o pałacu. Staraj się wykorzystać
proste słowa w języku angielskim podpisując obrazki na plakacie np.rooms-pokoje,
palace-pałac, The most important room 1844-Najważniejszy pokój numer 1844,
guard_straże, queen-królowa, house of queen-dom królowej. Obrazki mogą być wydrukowane
lub narysowane a format plakatu to a4 lub a3.
Zadania
do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój
email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 18 marca 2020r.
·
Przepisz do zeszytu, dorysuj obrazki i naucz się:
Lesson Subject: Favourite things-ulubione
rzeczy
·
A Watch-zegarek
A Camera-aparat
Paints-farby
A Guitar-gitara
A Football-piłka
A Computer game- gra komputerowa
A Skateboard-deskorolka
A Bike-rower
A Book-książka
A Kite-latawiec
·
Ex.1, p. 50( CD2.1)-Naucz się rymowanki
Zadania w ćwiczeniach:
·
Zad.1, str.42
·
Zad.2, str.42
·
Extra fun,str 42 wyraz 5 literowy na niebiesko,
wyraz 6 literowy na czerwono, powyżej 6 liter na żółto
Zadania
do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój
email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger:
Termin 23 marca 2020r.
·
Posłuchaj czytanki ze str . 52 w podręczniku i
naucz się jej czytać (CD 2.3)
Oto tłumaczenie: Thi is my favourite shop- To mój ulubiony sklep. Have you got a skateboard, please-Czy jest
deskorolka? Over there-Tam jest.
Look-Zobacz. Fantascti-Fantastyczna. My favourite colour is red_ Mój
ulubiony kolor jest czerwony. Aha. Time for a spell-Czas na zaklęcie. Red,
brown. Come down.-Czerwony, brązowy. Chodźcie na dół. Help._pomocy.
Sorry-Przepraszam.
Ex.2, p.53 (CD 2.4)- Posłuchaj, wypisz nazwy rzeczy w zeszycie. Podczas
słuchania rysuj uśmiechniętą buźkę koło rzeczy, którą dziewczynka lubi (I like),
a smutna koło rzeczy, której nie lubi (I don’t like).
Ex.3.p.53.
Narysuj 3 zabawki które lubisz i napisz zdania np. I like guitar. I like paints
itp.
Zadania w ćwiczeniach:
·
ex.1, p.43 (CD 2.43) Posłuchaj i zaznacz przy uśmiechniętej
buźce jeśli dziewczynka lubi dana zabawkę, a przy smutnej jeśli dziewczynka nie
lubi danej zabawki.
·
ex.2,p.43 Zadanie to bazuje na zadaniu 1. Po I
like wypisujemy rzeczy które dziewczynka lubi, a po I don’t like rzeczy których
nie lubi. Natomiast My favourite thing is the trzeba wpisać rzecz która jest jej
ulubiona
·
Extra fun, p.43-zadanie wykonujemy w zeszycie.
Wyrazy(zabawki) są ukryte w rozsypance literowej np. itargu-guitar. Wyrazy
zapisujemy w zeszycie. Obok każdego wyrazu jest napisany kolor. Na podane kolory
malujemy obrazki z ćwiczenia 1, ewentualnie zaznaczamy wyrazy napisane w
zeszycie.
Zadania
do wykonania w zeszycie( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email:
kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 25 marca 2020r
·
Zapisz
w zeszycie: Lesson Subject: I’ve got- Ja
mam.
·
Ex.1,
p.55 Połącz i napisz brakujące zabawki np. 1b guitar
·
Ex.2,p.55
Napisz w zeszycie co jest na obrazku zaczynając I’ve got
·
Ex.1,
p.56 Zrób grę memo. Narysuj na osobnych karteczkach rzeczy z ćwiczenia 1, a
następnie na innych karteczkach napisz wyrazy. Rozłóż karteczki obrazkami i
napisami do dołu. Zagraj z kimś z rodziny szukając par i nazywając obrazki i
wyrazy po angielsku. Wygrywa ta osoba, która zbierze więcej par.
·
Kazda
osoba wybiera sobie po 3 obrazki lub wyrazy i zadajecie sobie nawzajem pytania
zaczynając od Have you got?-Czy masz. Have you got a kite? _Yes/No. Jeśli
zgadniemy, że dana osoba ta ma to zabieramy od niej ten obrazek. Na podstawie
ćw. 2, str.56
·
Ex.1,
p.57 (CD 2.11)-naucz się śpiewać piosenkę o kolorach
Zadania w ćwiczeniach:
·
Zad.1 i 2 str.44
·
Zad.1 , str. 45 (CD 2.44)
·
Zad. 2, str.45- popatrz na obrazek i napisz
jakich rzeczy brakuje oraz dorysuj rzeczy, które były napisane, ale nie było
ich na rysunku
·
Extra fun, p.45 Napisz o dwóch przedmiotach,
które posiadasz i narysuj je. np. I’ve got a guitar.
Zachęcam do wchodzenia na stronę i utrwalania słownictwa za
pomocą gier:
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level2/?cc=pl&selLanguage=pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję. Pozdrawiam