niedziela, 15 marca 2020

język angielski klasa 2


Dzień dobry, W związku z czasowym zawieszeniem zajęć dydaktyczno- wychowawczych w szkole przesyłam zakres materiału do opanowania w ramach pracy w domu.
Proszę o powtarzanie do testu z rozdziału 4. Na co zwrócić uwagę dzieci mają wklejone do zeszytu.
Zadania do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 16 marca 2020r.
·         Przepisz do zeszytu i naucz się: Lesson   Subject: Buckingham palace
·         Ex.1,p.48 ( z podręcznika CD.1.51) Posłuchaj informacji o pałacu Buckingham w Anglii.
·         Obejrzyj filmik o pałacu: https://www.youtube.com/watch?v=lfLSshup0pQ i zrób plakat przedstawiający najważniejsze informacje o pałacu. Staraj się wykorzystać proste słowa w języku angielskim podpisując obrazki na plakacie np.rooms-pokoje, palace-pałac, The most important room 1844-Najważniejszy pokój numer 1844, guard_straże, queen-królowa, house of queen-dom królowej. Obrazki mogą być wydrukowane lub narysowane a format plakatu to a4 lub a3.
Zadania do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 18 marca 2020r.
·         Przepisz do zeszytu, dorysuj obrazki i naucz się: Lesson   Subject: Favourite things-ulubione rzeczy
·         A Watch-zegarek
A Camera-aparat
Paints-farby
A Guitar-gitara
A Football-piłka
A Computer game- gra komputerowa
A Skateboard-deskorolka
A Bike-rower
A Book-książka
A Kite-latawiec
·         Ex.1, p. 50( CD2.1)-Naucz się rymowanki
Zadania w ćwiczeniach:
·         Zad.1, str.42
·         Zad.2, str.42
·         Extra fun,str 42 wyraz 5 literowy na niebiesko, wyraz 6 literowy na czerwono, powyżej 6 liter na żółto
·         Posłuchaj czytanki ze str . 52 w podręczniku i naucz się jej czytać (CD 2.3)
Oto tłumaczenie: Thi is my favourite shop- To mój ulubiony sklep.  Have you got a skateboard, please-Czy jest deskorolka? Over there-Tam jest.  Look-Zobacz. Fantascti-Fantastyczna. My favourite colour is red_ Mój ulubiony kolor jest czerwony. Aha. Time for a spell-Czas na zaklęcie. Red, brown. Come down.-Czerwony, brązowy. Chodźcie na dół. Help._pomocy. Sorry-Przepraszam.
Ex.2, p.53 (CD 2.4)- Posłuchaj, wypisz nazwy rzeczy w zeszycie. Podczas słuchania rysuj uśmiechniętą buźkę koło rzeczy, którą dziewczynka lubi (I like), a smutna koło rzeczy, której nie lubi (I don’t like).
Ex.3.p.53. Narysuj 3 zabawki które lubisz i napisz zdania np. I like guitar. I like paints itp.
Zadania w ćwiczeniach:
·         ex.1, p.43 (CD 2.43) Posłuchaj i zaznacz przy uśmiechniętej buźce jeśli dziewczynka lubi dana zabawkę, a przy smutnej jeśli dziewczynka nie lubi danej zabawki.
·         ex.2,p.43 Zadanie to bazuje na zadaniu 1. Po I like wypisujemy rzeczy które dziewczynka lubi, a po I don’t like rzeczy których nie lubi. Natomiast My favourite thing is the trzeba wpisać rzecz która jest jej ulubiona
·         Extra fun, p.43-zadanie wykonujemy w zeszycie. Wyrazy(zabawki) są ukryte w rozsypance literowej np. itargu-guitar. Wyrazy zapisujemy w zeszycie. Obok każdego wyrazu jest napisany kolor. Na podane kolory malujemy obrazki z ćwiczenia 1, ewentualnie zaznaczamy wyrazy napisane w zeszycie.

Zadania do wykonania w zeszycie( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 25 marca 2020r
·         Zapisz w zeszycie: Lesson  Subject: I’ve got- Ja mam.
·         Ex.1, p.55 Połącz i napisz brakujące zabawki np. 1b guitar
·         Ex.2,p.55 Napisz w zeszycie co jest na obrazku zaczynając I’ve got
·         Ex.1, p.56 Zrób grę memo. Narysuj na osobnych karteczkach rzeczy z ćwiczenia 1, a następnie na innych karteczkach napisz wyrazy. Rozłóż karteczki obrazkami i napisami do dołu. Zagraj z kimś z rodziny szukając par i nazywając obrazki i wyrazy po angielsku. Wygrywa ta osoba, która zbierze więcej par.
·         Kazda osoba wybiera sobie po 3 obrazki lub wyrazy i zadajecie sobie nawzajem pytania zaczynając od Have you got?-Czy masz. Have you got a kite? _Yes/No. Jeśli zgadniemy, że dana osoba ta ma to zabieramy od niej ten obrazek. Na podstawie ćw. 2, str.56
·         Ex.1, p.57 (CD 2.11)-naucz się śpiewać piosenkę o kolorach
Zadania w ćwiczeniach:
·         Zad.1 i 2 str.44
·         Zad.1 , str. 45 (CD 2.44)
·         Zad. 2, str.45- popatrz na obrazek i napisz jakich rzeczy brakuje oraz dorysuj rzeczy, które były napisane, ale nie było ich na rysunku
·         Extra fun, p.45 Napisz o dwóch przedmiotach, które posiadasz i narysuj je. np. I’ve got a guitar.
Zachęcam do wchodzenia na stronę i utrwalania słownictwa za pomocą gier:
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level2/?cc=pl&selLanguage=pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję. Pozdrawiam