Dzień dobry, W związku z czasowym zawieszeniem zajęć
dydaktyczno- wychowawczych w szkole przesyłam zakres materiału do opanowania w
ramach pracy w domu.
Zadania do wykonania w zeszycie
( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl
lub Messenger: Termin 16 marca 2020r.
·
Przepisz do zeszytu i naucz się: Subject: Days
of the week:
Monday-Poniedziałek
Tuesday-Wtorek
Wednesday-Środa
Thursday-Czwartek
Friday-Piątek
Saturday-Sobota
Sunday-Niedziela
·
Ex.2,p.54 ( z podręcznika CD.2.21) Posłuchaj i
zapisz. Połącz dni tygodnia z nazwami produktów żywnościowych. Odpowiedzi
zapisz w zeszycie np. On Monday he has fish for lunch. Lub prościej Monday-Fish
·
Ex,3, p.54 Popatrz na nazwy jedzenia z ćwiczenia
2 i ponumeruj je w kolejności które, lubisz najbardziej, a które najmniej(
1-lubisz najbardziej, 7-lubisz najmniej)
·
Zad. 2, str 43 (cd 3.36)
·
Extra fun, str.43-Napisz 3 zdania prawdziwe i 3
zdania fałszywe opisujące obrazek z
ćwiczenia 1 ze str. 43. ( do wykonania w zeszycie)
·
Zad. 2, str.44
Zadania
do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój
email: kot1-1986@tlen.pl
lub Messenger: Termin 19 marca 2020r.
·
Przepisz do zeszytu: Subject: Meals-posiłki
·
Ex.1, p. 55 Na podstawie obrazków napisz zdania
dotyczące dnia tygodnia, godziny,
posiłku i rodzaju jedzenia oraz picia, np. On Saturday
she has lunch at
one o’clock. She eats sandwiches and she drinks
orange juice.
On-przed
dniami tygodnia
Has-przed
posiłkiem
At-przed
godziną
O’clock-
po pełnej godzinie
·
Na podstawie zadania 1 ze str.56 ułóż menu na 3
dowolne posiłki dla kogoś z Twojej
rodziny ( śniadanie, obiad, kolacje). Następnie zadaj pytania i zapisz
odpowiedzi: What’s for lunch?-Co jesz na obiad? Odpowiedz w zależności od tego co
jest narysowane np. Sausages. I tak do każdego posiłku.
·
Ex.1, p. 57( CD2.25)-Zaśpiewaj piosenkę
Zadania w ćwiczeniach:
Zad.1, str.44 Po she has piszemy jaki to posiłek np.
śniadanie po at godzinę, którą odczytujemy z zegarka, po eats wypisujemy
produkty spożywcze z obrazka
Zad.1, str.45 (nagranie 3.37) Uwaga obrazki w nagraniu są w innej kolejności niż w
ćwiczeniach, trzeba zwracać uwagę na produkty spożywcze oraz płeć (He, She), żeby
w odpowiednim miejscu wpisać dzień tygodnia i godzinę
Zadania do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań
proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 23 marca 2020r.
·
Przepisz do zeszytu i naucz się : Subject:
Breakfast around the world
China-Chiny
Germany-Niemcy
Colombia-Kolumbia
Canada-Kanada
Turkey-Turcja
Japan-Japonia
·
Ex.1, p.58 Połącz nazwy państw z odpowiadająca
literą na mapie, odpowiedzi zapisz w zeszycie
·
ex.2, p, 58 (CD 2.26)Posłucha i podpisz śniadanie
odpowiednią nazwa państwa
·
ex. 3, p.58. Narysuj i podpisz produkty spożywcze
w typowym polskim śniadaniu
Zadania w ćwiczeniach:
·
ex.1, p.48
·
ex.2,p.48
Zadania
do wykonania w ćwiczeniach( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój
email: kot1-1986@tlen.pl
lub Messenger: Termin 26 marca 2020r.
·
ex.1, p.46
·
ex.2, p.46
·
Extra fun, p.46
·
Ex.1,p.47
Proszę też utrwalać w domu słówka wcześniejsze i obecne
dotyczące jedzenia, oraz uczyć się wcześniej zadanej czytanki ze str. 52
Zachęcam do wchodzenia na stronę i utrwalania słownictwa za pomocą
gier:
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/?cc=pl&selLanguage=pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję. Pozdrawiam