niedziela, 15 marca 2020

Język angielski klasa 3


Dzień dobry, W związku z czasowym zawieszeniem zajęć dydaktyczno- wychowawczych w szkole przesyłam zakres materiału do opanowania w ramach pracy w domu.
Zadania do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 16 marca 2020r.
·         Przepisz do zeszytu i naucz się: Subject: Days of the week:
Monday-Poniedziałek
Tuesday-Wtorek
Wednesday-Środa
Thursday-Czwartek
Friday-Piątek
Saturday-Sobota
Sunday-Niedziela
·         Ex.2,p.54 ( z podręcznika CD.2.21) Posłuchaj i zapisz. Połącz dni tygodnia z nazwami produktów żywnościowych. Odpowiedzi zapisz w zeszycie np. On Monday he has fish for lunch. Lub prościej Monday-Fish
·         Ex,3, p.54 Popatrz na nazwy jedzenia z ćwiczenia 2 i ponumeruj je w kolejności które, lubisz najbardziej, a które najmniej( 1-lubisz najbardziej, 7-lubisz najmniej)

·         Zad. 2, str 43 (cd 3.36)
·         Extra fun, str.43-Napisz 3 zdania prawdziwe i 3 zdania fałszywe  opisujące obrazek z ćwiczenia 1 ze str. 43. ( do wykonania w zeszycie)
·         Zad. 2, str.44
Zadania do wykonania w zeszycie ( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 19 marca 2020r.
·         Przepisz do zeszytu: Subject: Meals-posiłki
·         Ex.1, p. 55 Na podstawie obrazków napisz zdania dotyczące dnia tygodnia,  godziny, posiłku i rodzaju jedzenia oraz picia, np. On Saturday she has lunch at one o’clock.  She eats sandwiches and she drinks orange juice.
On-przed dniami tygodnia
Has-przed posiłkiem
At-przed godziną
O’clock- po pełnej godzinie
·         Na podstawie zadania 1 ze str.56 ułóż menu na 3 dowolne posiłki dla  kogoś z Twojej rodziny ( śniadanie, obiad, kolacje). Następnie zadaj pytania i zapisz odpowiedzi: What’s for lunch?-Co jesz na obiad? Odpowiedz w zależności od tego co jest narysowane np. Sausages. I tak do każdego posiłku.
·         Ex.1, p. 57( CD2.25)-Zaśpiewaj piosenkę
Zadania w ćwiczeniach:
Zad.1, str.44 Po she has piszemy jaki to posiłek np. śniadanie po at godzinę, którą odczytujemy z zegarka, po eats wypisujemy produkty spożywcze z obrazka
Zad.1, str.45 (nagranie 3.37) Uwaga  obrazki w nagraniu są w innej kolejności niż w ćwiczeniach, trzeba zwracać uwagę na produkty spożywcze oraz płeć (He, She), żeby w odpowiednim miejscu wpisać dzień tygodnia i godzinę


·         Przepisz do zeszytu i naucz się : Subject: Breakfast around the world
China-Chiny
Germany-Niemcy
Colombia-Kolumbia
Canada-Kanada
Turkey-Turcja
Japan-Japonia
·         Ex.1, p.58 Połącz nazwy państw z odpowiadająca literą na mapie, odpowiedzi zapisz w zeszycie
·         ex.2, p, 58 (CD 2.26)Posłucha i podpisz śniadanie odpowiednią nazwa państwa
·         ex. 3, p.58. Narysuj i podpisz produkty spożywcze w typowym polskim śniadaniu
Zadania w ćwiczeniach:
·         ex.1, p.48
·         ex.2,p.48

Zadania do wykonania w ćwiczeniach( zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na mój email: kot1-1986@tlen.pl lub Messenger: Termin 26 marca 2020r.
·         ex.1, p.46
·         ex.2, p.46
·         Extra fun, p.46
·         Ex.1,p.47




Proszę też utrwalać w domu słówka wcześniejsze i obecne dotyczące jedzenia, oraz uczyć się wcześniej zadanej czytanki ze str. 52
Zachęcam do wchodzenia na stronę i utrwalania słownictwa za pomocą gier:
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/?cc=pl&selLanguage=pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję. Pozdrawiam